Breaking News

Cepat Tanggalkan Sekarang | JOKES, funny, laugh, cerita lucu, lawak LUCAH MALAYSIA

Cepat Tanggalkan Sekarang | Lawak.Net | Ceritalucu | Gelihati.info | Koleksi Cerita Lawak | Video Lawak | Gambar Lawak | JOKES, funny, laugh, cerita lucu, lawak LUCAH MALAYSIA
Zack dan Mira sepupu. Tiap-tiap kali kat kampung diorg akan kongsi satu bilik. Masa tu malam raya.

Zack: Mira!

Mira: Nape Zack?

Zack: Ikut aku kat bilik tidur jap!

sales@rahsiaperkahwinan.com

Mira: Jangan tarik!

Dalam bilik......

Zack: Kau tahu tak aku ni seorg lelaki yg pantang kalau tak dapat apa yg aku nak selama ni.......

Mira: Huh?

Zack: Dah tak tahan dah Mira! Cepat tanggalkan kain kau tu sekarang jugak!

Mira: Ape ni Zack??!!

Zack: Setelah sekian lama aku berkongsi bilik ngan kau Mira........ aku betul-betul dah tak tahan dah ni Mira! tanggalkan cepat!

Mira: Zack nanananti dulu.....Zack. ...

Zack: No excuse! tanggalkan skang! kau nak aku guna kekerasan??? !

Mira: Jajajangan buat perangai camni Zack....Mira takut....... esokkan dah raya..... baru habis sebulan berpuasa....

Zack: Pasal esok nak raya lah aku suruh kau tanggalkan kain langsir kau ni!! Tiap2 tahun mesti guna kain langsir kau utk bilik ni! Aku tak kira tahun ni kain langsir aku pulak!

Mira: ce.....la... ..ka..... ..

sales@rahsiaperkahwinan.com

Ingin Letak Iklan ANDA di RAHSIA PERKAHWINAN ?
EMAIL KEPADA admin@rahsiaperkahwinan.com

Mahu dapatkan pelbagai maklumat tips,informasi terkini dari
Rahsia Perkahwinan SECARA PERCUMA setiap hari ?
Daftarkan email anda[ di sini ]

2 comments:

  1. bodo je lawak ni.. x best...

    ReplyDelete
  2. tawu takpe , ape kejadah ntah
    bodo siol

    ReplyDelete