Breaking News

Teknik urutan zakar

Anda boleh mengamalkan teknik urutan zakar menggunakan minyak belacak mengikut cara-cara mengurut seperti yang dijelaskan dibawah.

Perbezaan diantara minyak botol besar dengan botol kecil ialah kandungan pati di dalamnya... kalau korang goncang minyak botol besar tu korang akan nampak minyak tu dah jadi macam minyak hitam kereta korang.. pati tulah yang sebenarnya baik untuk mengurut zakar ni..

Dalam proses mengurut ni tak ada apa-apa urutan rahsia pun.. tapi bila kita mengurut zakar, kita sendiri yang dapat merasakan keberkesanan dia.. tapi kalau korang nak sikit tips.. aku share la degan korang...

TERUSKAN BACA

No comments